Scroll Top

FAQ – Najczęściej zadawane pytania

Możesz łatwo wymienić swój produkt, jeśli rozmiar nie będzie pasował, a także dokonać pełnego zwrotu pieniędzy.

Zwrot możesz zgłosić na nasz e-mail ysh.poland@gmail.com  lub WhatsApp +48453204488. Pamiętaj o podaniu numeru zamówienia.
Zwrot pieniędzy lub zamówienie nowego przedmiotu na wymianę realizowane jest zazwyczaj w ciągu 14 dni od otrzymania przedmiotu z powrotem.

Link do śledzenia przesyłki znajdziesz w przesłanym przez nas potwierdzeniu doręczenia lub w aplikacji InPost. Znajdziesz go również podczas składania zamówienia na swoim Koncie Osobistym. Zmiana statusu linku śledzącego może zająć 2-3 dni robocze, nawet jeśli paczka została już przez nas wysłana!

Czas oczekiwania na wysyłkę to 1-3 dni robocze. Powyższe terminy dostaw nie obejmują świąt i weekendów. Liczymy go od momentu spakowania i przekazania ładunku przewoźnikowi.